1 September

Hej hopp!
Imorgon är det våran sista arbetsdag här.. =( Fasen ja vill inte åka!! Trivs verkligen jättebra här, med allting.. Känns inte alls kul.
Men vi har iaf en ny plan. Ja vi gillar o ändra våra planer hela tiden=)
Imorgon ska vi till Haifa igen, o va där över helgen, slappa på stranden bara. Och hämta nya krafter till Amirim. Så vi drar till Amirim på söndag. Mycket lättare o ta sig dit på en söndag istället för fredag eller lördag. Söndag här är ju som en måndag hemma och under shabbat som är fredag-lördag så är det stängt nästan överallt och alla tåg o bussar slutar gå.

Får se hur länge vi är i Amirim, kanske 1 dag kanske 1 vecka=) Ska iaf ställa lite högra krav på Roi för jag tänker inte jobba 15 timmars dagar…

Jahopp, det har inte direkt hänt så mkt mer, idag slutade vi typ halv 11. Somnade som en stock på eftermiddan o drömde den konstigaste drömmen alltså. Drömmarna är nog som värst när man sover på dagen. Men kan inte förstå att jag kan drömma så himla mycket, sover jag på dagen så drömmer jag ju jämt o på nätterna drömmer jag hela tiden, och jag kommer ihåg drömmarna jätte väl. Oftast är det obehagliga o mardröms liknande drömmar jag har men de finns de fina stunderna med =))
Fast jag har ju jämt drömt sånna där konstiga drömmar. Ja lovar att minst hälften av alla jag känner där hemma har jag nån gång under de 2 senaste åren drömt att de har dött. Antingen ser jag dom dö, eller så vet ja bara i drömmen att de har dött. Jätte obehagligt! Men de sägs ju att personen får ett långt liv om man ser dom dö, eller om man vet att de dör? Aa nått sånt iaf, så de e väl bra!

Nej, nu ska jag gå o ringa till mammie en liten stund sen blire natta.

Känner på mig att morgondagen kommer bli lååååååång.

Pussar Cindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0