15 September

God morgon!

Ont i hela kroppen har jag.. Känner mig stel o som en 80 åring..
Antar att det är från jobbet igår, men det går väl över.
Nu är klockan strax efter nio o ja kan inte sova längre, hade världens jävla mardröm, som vanligt..
Ibland undrar jag om mina mardrömmar betyder nått speciellt typ att det är något som jag ska vara försiktigt med i framtiden. När jag var hos spåtanten så sa hon att just med "det här" måste jag vara mer försiktig annars kan de gå himla snett.. Det är något som jag får klura över:)

Idag vet jag inte vad det blir, ja jobba såklart men Roi har inte varit här än, vilket är väldigt konstigt:S
Vi kommer säkert få jobba hela kvällen bara för de..

Nu ska ja ta en kaffe o sen hoppa in i duschen, (hoppas på att jag hinner de innan Roi kommer o tjatar på oss)

Pusssss
Cindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0