19 September

Hej alla doris-läsare!
Klockan är snart 13 här o vi ska alldeles strax bege oss till stranden.

Som jag skrev igår så är vi i Haifa på Beit Scandinavia, där vi nu har blivit volontärer.
Så vi jobbar här o så får vi bo här tills vi åker hem!
Super bra tycker jag.

igår när ja va ute o gick så mötte ja en kille som red. Han kom galopperandes på en skitfin arab längs strandkanten. Ja o de såg helt underbart ut! Ja fällde faktiskt en lite tår, saknar det så sjukt mkt. Jag vill oxå rida!!!
Jag vill inget hellre än rida, funderar på om ja ska kolla upp nån halv fodervärds häst när jag kommer hem.
Om det finns nån som behöver hjälp ett par dagar i veckan, det skulle verkligen vara jätte kul. Så vet ni någon som behöver hjälp eller har ont om tid så hojta till! Ja vill!!=))

Nej nu ska ja byta om till bikini o gå ner o få lite färg.

Hade fint=)

Pussar Cindy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0