21 September

Ett glas vin sitter aldrig fel:)
Iaf inte efter en sån här sketen dag.
Efter vi jobbat klart tog vi bussen till Zefat för o gå på onsdagsmarknaden.
Ni förstår att jag har tjatat om att vi borde åka dit ända sen vi kom och nu var det ju våran sista onsdag så vi satte oss på bussen. 2 timmar!!
Men självklart när vi kom dit så stängde marknaden, hur typiskt är inte det!!??
Vi hade lika gärna kunnat lega o steka på stranden istället.. Och det skulle ja behöva känns ju som man tappar all färg när man inte solat på 1 vecka..

Men jag fick iaf med mej en mobilladdare hem eftersom jag hade så himla bråttom från amirim så glömde ja min där.
Så jaa helt onödig var väl inte dagen, lite surt bara att bussen faktiskt kostade mer än vad själva laddaren gjorde..
Imorgon är det torsdag och än så länge tror ja inte vi har några planer, kan bli stranden? Blir nog stranden.. :)
På fredag ska vi iaf äta shabbat middag tänkte jag, här hemma.
Sen på lördag eller kanske på fredagen så kanske det blir utgång! det vore nog nått, har ju inte hänt allt för många gånger, sist vi var ute ordentligt var ju i Indien o den bakfyllan vill ja inte ha tillbaka..

Den stora dagen är på Söndag!! Lääängtar ihjäl mig, vi ska ta en HELDAG i shoppingcentret hehe, kliar i fingrarna på mig bara när ja tänker på de. O jäääävlar va ja ska handla får ju passa på liksom, sista söndagen i Israel, man måste ju unna sig?
O pengar är ju till för o användas.. sorry mammsen men ärlighet varar längst=) <3
ne men jag ska jobba satan när ja kommer hem så mina "små skulder" för telefon räkningen blir avbetald o det där andra som jag fått hjälp med.
Tur man har en sån bra mamma och pappa. Dom är bäst:) <33

Nu ska vi snart lägga oss o kolla på film o sova gottttt
Kommer bli rätt tomt o sova utan Angelica när ja kommer hem, 5 månader liksom, varje dag, 24/7..
Tur jag har min man som sover med mig när ja kommer hem :)))

Puss på er!

Cindan

Kommentarer
Postat av: Mammie P

Vi längtar ju så efter att ni ska komma hem. Din man däremot är lite sur. Han lyssnar inte när jag säger att du faktiskt kommer på onsdag.

2011-09-22 @ 07:49:45
Postat av: Cindy

Jag längtar så efter er<3 Ja, jag är lite nervös för att träffa min man faktiskt, tror de kommer bli en pinsam stämning:$

2011-09-22 @ 12:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0