23 September

Igår när vi låg på stranden så dök de upp en låt som fick mig o börja tänka på våran lilla avskedsfest vi hade innan vi åkte.
Jag vet inte ens om jag tackade alla som kom ordentligt! Nu är det ju fem månader sen men bättre sent än aldrig eller?? :P
Nej men, jag hade sjukt kul på våran avskedsfest, en av dom roligaste kvällarna ja haft.
Alla som jag ville ha där va där, även om en del bara kom kanske för en kort stund så kom dom ändå.
Och jag tycker att det bevisar ganska mycket, jag vet nog vilka mina riktiga vänner är speciellt efter hela den här resan.
Endel som var bjudna åkte helt enkelt bara med av farten när vi satt på facebook o gjorde evenemanget, dumt nog.. Men ingen av dom kom ju ändå så det spelade väl ingen roll.
Men Tack till alla ni som kom!  Ni gjorde min kväll verkligen, så tack igen <3
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu till annat…
Det är ju snart dags för hemresa! Kan knappt tro det alltså..
Känns som en evighet sen man var hemma..
Men när jag kommer hem så har jag massa med saker jag vill göra.
En av de första dagarna så vet jag att ja ska åka hem till Sabina o mysa ner mig i hennes stora säng o äta chockladflingor till frukost o kolla på film, haha. Myyyys
Ska även åka hem o lägga mig i soffan hos pappa med mitt mega stora duntäcke o kolla på film.
och titta på tv, ser framemot o sitta o zappa mellan alla dåliga program en förmiddag.
Ut i skogen o plocka svamp ska jag också göra, med lilla hugo såklart!
Upp till stallet o krama på alla hästarna o känna hästlukten igen =)
Ne de finns massor jag vill göra som jag ser framemot, skulle tro att allt är skitkul första veckan o sen  vill jag åka igen. Men de återstår att se=)

Nu blire stan!

Kram på er
Cindy


Vem är dom på bilden ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0