24 September

4 dagar kvar, ångesten kryper sig sakta inpå..
Även om det ska bli gött o komma hem så känns de ändå lite småfel.
Jaja, jag tar en dag i taget när jag kommer hem.
och jag har bestämt mig för att inte gå tillbaka till dåliga tider..
Ja men vem fan vill de tänker ni nu?
men det är sååå lätthänt att det blir så, man tänker sig inte för eller så ignorerar man det bara.
Så sitter man där igen, och mår lika dåligt som förra gången, om inte värre.
men nej nu äre fan slut med det.
Jag ska se framåt nu.
Inte göra som förra gången, det ska inte ens finnas nått "förra gången"
och det här gäller tom småsaker.
POSITIV!!!!:D

Nu blire vin!!:D
Sen utgång.

Skål mina fina älskade vänner, ni vet vilka ni är :) <3



Kommentarer
Postat av: Mammie P

Fint glas att dricka drink ur

2011-09-25 @ 09:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0