9 september

Hej på er!
Har varit lite för lite bloggande nu..... Igen.
Men älskade mammie o sabina <3 är här nu!
Tror ni jag vart överrraskad när sabina ringde i Tisdags förmiddag o sa: Vet du vad vi ska göra idag? Vi ska till dig!
mm... En aning överraskad!! Men gud så ja saknat dom, underbart o se dom!

Så nu bor vi på hotell här i tel aviv med utsikt över havet, hotellet ligger i princip mitt på stranden.
Så det blir en veckas semester med mina älsklingar sen tillbaka upp till Amirim.
O ja ska njuuuuuuuta den här veckan.
Tror vi tar 1 eller 1 1/2 vecka i Amirim innan vi kör på nästa semester innan hemgång=)
Ja ska åka raka vägen till pappie när ja kommer hem, de vet ja säkert=)))

Jag får skriva mer nästa gång.

Hare gottt

Pussar


<3<3<3


Kommentarer
Postat av: sabina

puss på er =) <3

2011-09-12 @ 18:08:49
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0