a home far away from home

Välkommen hem o en stor kram fick vi när vi klev innanför dörren på Beit Scandinavia i Haifa.
Vi fick ett rum på 3:e våningen, stooooor gemensam balkong och ett mysigt kök.
Rummet är jätte mysigt med egen toa o ett handfat. Perfa!

Jasmin bor på Animal shelter här i haifa och har goda chanser till att bli adopterad, så himla söt som hon är!!
det är så många som har kommit fram o klappat på henne överallt vi har varit, man kan ju tro att de skulle ha varit barn eller unga tjejer men nehe då. Snygga killar i uniformer;) (soldater) Hehe. Dom får gärna komma fram o klappa på jasmin hur mycket dom vill!!
Men sheltret var stort o fint. 220 hundar hade dom. 220!!!!!
Vi ska åka dit o hälsa på här i veckan och då ska kameran med. Ta oss en liten promenad med några hundar o hjälpa till lite. Kul!

När vi gick från huset i Amirim mötte vi Roi när han kom i bilen, han sa hejdå! Och tog i hand! Inte dåligt, svalde han stoltheten för ögonblocket tro?
jaja, han får inte någon bra rekommendation av mig på wwoofs hemsida iaf.

Jag är seg o lite trött men ändå känner jag för o ta en låång lång lång promenad.
Tror det blir så, men är lite varmt så kanske väntar en liten stund.
Ska nog gå en sväng ner på stranden, det finns en jättefin strand promenad har jag hört.
Med musik i öronen kan man ju gå där hur länge som helst.

hade bra mina vänner, det ska jag =)

Pussar Cindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0