Home

Nu är vi hemma.
Och det känns som vi aldrig har varit iväg...
Känns som jag har sovit en vecka o allting bara har varit en stor dröm..

Men vill iaf Tacka min underbara pingla Angelica för dom här 5 månaderna.
5 helt oförglömliga månader fyllda med minnen för livet.
Det har gått väldigt bra o vara med Angelica i 5 månader, 24/7. (okey, 1 hel dag har vi faktiskt varit ifrån varann)
Visst vissa stunder så har jag bara undrat vad hon tänker med (förlåt ekus men de e ju faktiskt sant) och vi har haft våra delade åsikter om saker o ting, men de har väl alla. Ingen är ju perfekt! och absolut inte jag, kan förstå om Angelica har blivit tokig på mig med ibland.. hehe eller ja de e klart att hon har blivit..
Men vi har haft sjuuuuuukt kul.
Alla borde göra en sån här resa, eller vart man nu vill åka.
Det ger så otroligt mycket på alla sätt o vis.
Fast sen finns de ju dom som kanske inte vill resa mer en nån vecka hit och dit, kanske dom som vill bosätta sig här o skaffa familj eller helt enkelt bara trivs med sitt liv som det är, och det kan jag förstå och det respekterar jag.
Men ni som vill ut och resa, Ta chansen!!! Gör nått galet! Har man ingen som vill eller kan följa med, ÅK SJÄLV! Man kan alltid åka tillbaka hem, efter 1 dag 1 månad eller 1 år..
Det ger mer än vad man tror, och man förändras som människa, kanske inte på ett synligt sätt, men jag kan lova att man känner sig annorlunda när man kommer tillbaka.

Den här resan har iaf hjälpt mig mycket, och jag vet att det inte var den sista resan jag gjorde:)


Ja kommer börja blogga i min egen blogg nu igen=)

Pussssss Cindan
Cindyirvins.blogg.se


Kommentarer
Postat av: virpi

Och vi läsare får väl tacka för att fått följa er resa här på eran blogg.

2011-09-29 @ 17:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0