sank like a stone

Fy vilken jobbig dag det var igår, trodde de skulle vara rätt soft på jobbe men icke då.
Ja vet inte vilken tid vi drog iväg men på förmiddan nån gång.
Åkte till Karmiel o jobba, o sen fick ja såklart köra vidare medan dom andra åkte hem. Körde nästan hela vägen till Haifa för en jävla trädgård. Ja visst det är väl det han gör men GUD vad tråkigt det är att vara själv utan nån annan volontär. Efter ett par timmar i trädgården när vi hade planterat o vattnat o grejat så säger Roi (som vanligt) Okey, I think we´re finish. O jääävel va gött tänkte jag, det är så bra när han säger så för då vet man att man bara har ca 1-2 timmar kvar. Oorganiserade man. 
När ett, Okey lets go kommer då har man ca 20-30 minuter kvar, minst!, alltså när han säger det första gången.

Jaa vi kom väl tillbaka vid 21 tror jag, då hoppa ja in i duschen o sen slängde ja i mig en drink.
Sen satt vi o spela lite kort o nått sorts öl-spel. Fast med vodka..
Sen vart de en omgång o Sydafrikas version av jag har aldrig. Fast dom säger I have never ever have I had. Göör knövligt o säga spec efter ett par drinkar..

Kul var det iaf, alla gick o la sig hyffsat tidigt så de var gött.
Dock så sov jag inte så mkt tack vare jasmin, o de va bara o gå upp 6.20 o ut me henne o göra behoven, hellre det än en kotte i sängen..

Nej nu ska jag ta mig lite mat, Eka har gjort pasta carbonara. Som vi fick av mamma o sabina.
Mmmm Bon Appetit!

Hade gott

Pusssaar Cindy o Jasmin =)


Kommentarer
Postat av: Mammie P

Söta ni är !!!!

2011-09-16 @ 17:17:36
Postat av: sabina

Jag vill verkligen ha den där vovven :( blir tårögd när jag tänker på att jag inte kan få den...

2011-09-18 @ 20:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0