Shabbat

Tog bussen mot lilla stan förut o gick omkring där en stund.
Köpte två tränings linnen o två andra tröjor, för 40 kr/st =)
Billigt o bra!
När vi kom tillbaka gick vi ner till stranden o tog en varsin Cappuccino.
Nu ska vi ner o hjälpa till med shabbat middagen som är klockan 19, myyys
Sen ska vi nog bara lägga oss o kolla film, men jag är skitsugen på o dra ut o bara daaansa loss=)
Jaa inte direkt så "jag" men de skulle vara så himla kul. Får se om vi kanske tar det imorgon istället...
Annars får ja helt enkelt vänta tills jag kommer hem, o då kan jag gå ut i mina nya snygga skor!

Som ja antagligen kommer dra mig i ett antal gånger innan jag känner mig säker. Men nånstanns måste man ju börja eller hur??
Folk kommer nog få sig ett gott skratt:) Men vet ni va, de bjur ja på ;)

Pusssssss

Cindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0