The End...

Jag blir tokig på mig själv!
Vet inte var det är för fel, vi har sagt hela resan att den sista veckan ska vi sola riktigt mycket så vi får en fin bränna tills vi åker hem.
Men vad händer? Jo vi har solat ca 5 timmar sammanlagt på en hel vecka....
vaknar på morgonen hyffsat tidigt med är så himla trött så orkar inte ta mig upp ur sängen..
Nu är klockan snart 13! Och jag har precis gått upp..
Och nu ska vi jobba oså så får lägga oss en stund ikväll innan solen går ner.
Jag blir så arg på mig själv när jag sover såhär länge, halva dagen är ju som bortblåst och det här är våran sista natt idag! VÅRAN SISTA NATT!!
Kan ni fatta..... 5 månader och vi har kommit till punkten där vi har våran allra sista natt.
Imorgon kväll åker vi ju, landar på Arlanda 12.15 på onsdag.



Va fasen hände med tiden?
fy fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0