veckan som gått!

I Tisdags förmiddag (6/9) låg Angelica o ja o kolla på film, så får ja ett samtal av Sabina.
Hon fråga lite vad vi gjorde oså, sen sa hon: Vet du vart vi ska idag? Hm.. aa till Grekland?
Ne, vi ska till dig! O jääävlar va paff ja vart!!
Va bara o packa väskan o åka o möta dom på flygplatsen.
Så himla skönt o träffa dom!! Var precis vad jag behövde.
Så vi har haft en helt underbar vecka.
Sovit på hotell, ätit frukost buffé, solat, shoppat o massa annat skoj.
Har varit hos frissan med, o ni som känner mig vet ju vilken fobi för frisörer jag har.
Men det gick faktiskt riktigt bra! Vart en aning kort men jag är nöjd=)

Nu är vi tillbaka i Amirim o har börjat jobba.
9-18 jobbade jag idag, usch o fy inte minsta kul.. Men det gick väl rätt bra ändå, men de tänker ja fan inte göra varje dag.
Blir här nån vecka iaf sen ska vi njuta som bara den innan det bär av till Sverige..
Fan jag är ju snart hemma? Känns som det var en evighet sen. Känns konstigt att veta att jag snart sitter där igen. Men har massor med kul att göra när jag kommer hem. O träffa alla goa vänner igen.
Man märker ju vilka som är ens vänner när man är ute o reser såhär..  Kan ju säga att dom inte är många men dom jag har är världens bästa. Fast ja klarar mig rätt bra ändå.
Det var en person som en gång sa till mig att jag alltid blir osams med alla mina vänner.
Kanske är mig det är fel på, men de spelar ingen roll för man lär av sina misstag och jag är ju som jag är.  Känns skönt att snart komma hem o träffa mina gooingar igen, o då ska vi ha filmkväll!!!=))

Nu ska jag nog ta mig en liten promenad o försöka träna bort allt "frikadell-hull" jag har lagt på mej. Sjukt dåligt mår ja för de, men nu är de hårdträning som gäller!!
 
Ha de bra!!

Puss o kram Cindy

Kommentarer
Postat av: Linda

Men cindy du behöver inte träna bort ett kilo du är så fiiin! Jätte fina bilder på dig på fb och din frisyr vart skitfin :) <3

2011-09-14 @ 22:20:53
URL: http://iinda.blogg.se/
Postat av: Maddie

Lätt film kväll med massa godis och mys :) SNART kmr du hem yeyeyyyy !!

2011-09-17 @ 19:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0